Nejen senioři mohou konzultovat svůj zdravotní stav

ozpSeniory obvykle trápí celá řada zdravotních potíží s nimiž navštěvují různé odborníky. Tento systém neumožňuje komplexní posouzení zdravotního stavu.


Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (OZP) od 1. července nabízí nejen seniorům konzultovat telefonicky svůj zdravotní stav s odborníkem, který komplexně posoudí jejich zdraví a pomůže jim najít nejvhodnější způsob léčby.
Asistenční služba OZP umožňuje zdarma, 24 hodin denně po telefonu získat informace, konzultace a poradenství v oblasti klasické i alternativní léčby. Lékaři a zdravotníci poskytnou volajícímu také kompletní informace o nejvhodnějším nebo nejbližším zdravotnickém zařízení v Brně a okolí. Jen na Jižní Moravě využívá služeb OZP více než 50 tisíc pojištěnců.

Profesionální péče zcela bezplatně

Projekt Asistenční služby je určen pro všechny klienty OZP v Jihomoravském kraji, kteří potřebují radu v oblasti zdraví a zdravotnictví. Služba je poskytována všem bezplatně. Naším cílem je nabídnout pacientům možnost konzultovat a aktivně řešit jejich zdraví. V letošním roce budeme projekt rozšiřovat i do dalších krajů.” říká generální ředitel OZP Ladislav Friedrich.
Velký význam má služba zejména v případech, kdy je třeba konzultovat různé způsoby a účinnost léčby. Tzv. „druhý názor” odborníka, který asistenční služba poskytuje, může významně přispět k úspěšné léčbě. MUDr. Taťana Bretyšová, koordinátora projektu Asistenční služby OZP, z praxe uvádí: „Velmi často se na linku Asistenční služby obrací lidé, kteří žádají praktické rady a informace. Obvykle konzultují konkrétní zdravotní postup nebo další možné alternativy léčby. Klientům také často pomáháme najít nejbližšího lékaře, který přijímá nové pacienty.” Volajícím jsou na lince zodpovězeny i veškeré dotazy a nejasnosti týkající se zdraví.

Co je asistenční služba OZP

– konzultační a poradenská služba pro řešení zdravotního stavu
– úspora času využitím objednávkového systému v rámci vybrané sítě smluvních zdravotnických zařízení
– komplexní a včasné informace ze všech oblastí veřejného zdravotního pojištění
– záruku špičkové odborné péče ve vybrané síti smluvních zdravotnických zařízení
– poradenství v oblasti alternativní léčby
– poradenství při pochybnostech o způsobu a účinnosti léčby

OZP vychází vstříc klientům 24 hodin denně

Jedná se o standardní bezplatnou službu, která je k dispozici všem klientům 24 hodin denně.
„Asistenční služba nenahrazuje rychlou záchrannou službu, ani práci zdravotnického zařízení. Je to jedna ze služeb, kterými chceme podpořit proces klientského přístupu ve zdravotnictví, ” zdůrazňuje generální ředitel OZP Ladislav Friedrich.

OZP již navázala spolupráci s přibližně 80 zdravotnickými zařízeními. Asistenční službu dosud využívají pacienti v Praze a ve Středočeském kraji, od července je kromě Brna k dispozici i klientům v jižních Čechách.

OZP je druhou největší zaměstnaneckou pojišťovnou v České republice. Své pobočky a expozitury má v Praze, v Brně, Ostravě, Opavě, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Ústí nad Labem, Plzni, Berouně, Liberci, Táboře, Zlíně, Jihlavě, Olomouci, Karlových Varech, Žďáru nad Sázavou a Pardubicích.

Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních špičkových zdravotnických zařízení.

Comments are closed.